PRO SMLOUVU O POSKYTOVÁNÍ PÉČE O DÍTĚ ČLENA SPOLKU

Tyto všeobecné smluvní podmínky (dále jen „VSP“) stanovují práva a povinnosti Cool Little Family Eliášova, z. s., se sídlem Eliášova 293/10, 160 00 Praha 6, IČO: 21150958, zapsaného ve spolkovém rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. L 78636, (dále jen „Poskytovatel“ nebo „Little Family“) a člena Little Family (dále jen „Člen“ nebo „Zástupce“) na základě Smlouvy o zajištění péče o dítě (dále jen „Dítě“) za účelem slaďování rodinného a pracovního života členů Little Family (dále jen „Smlouva“).

I. Úvodní ustanovení

  1. Poskytovatel je právnická osoba, která může poskytovat služby svým členům. 
  2. Poskytovatel provozuje na neziskové bázi pro děti svých členů jesle na adrese Eliášova 293/10, 160 00 Praha 6 (dále jen „Jesle“).
  3. Poskytovatel pečuje o děti členů Little Family, které nedovršily čtyř let.
  4. Zástupce prohlašuje, že je řádným členem Little Family a plní všechny povinnosti a požadavky spojené s členstvím. 
  5. Zástupce prohlašuje, že je rodičem Dítěte, případně mu bylo Dítě svěřeno do péče nahrazující péči rodičů rozhodnutím příslušného orgánu a má zájem o umístění Dítěte do Jeslí a využívání služeb Poskytovatele.
  6. Zástupce prohlašuje, že disponuje souhlasem druhého zákonného zástupce (druhého rodiče) k uzavření Smlouvy.  

II. Smlouva

  1. Nedílnou součástí Smlouvy jsou: i) formulář smlouvy, ii) tyto všeobecné smluvní podmínky a iii) ceník. 
  2. Zástupce prohlašuje, že před uzavřením Smlouvy řádně vyplnil a předal Poskytovateli:
  1. doktorem vyplněnou zdravotní kartu Dítěte,
  2. informace o osobách, které jsou oprávněny dítě z Jeslí vyzvedávat
  3. Smlouva je považována za uzavřenou, platnou a účinnou poté, co se Zástupce a Poskytovatel dohodnou na rozsahu docházky a péče včetně cenového modulu a podepíší formulář smlouvy. 
  4. Podepsáním formuláře smlouvy Zástupce potvrzuje, že: 
    • mu byly předány tyto všeobecné smluvní podmínky, které tvoří nedílnou součást Smlouvy, a to spolu s formulářem smlouvy, že se s těmito VSP seznámil a souhlasí s nimi; 
    • mu byl předán ceník, který tvoří nedílnou součást Smlouvy, 
    • veškeré jím poskytnuté informace jsou úplné, pravdivé a aktuální; 
    • že je zákonným zástupcem dítěte; 
    • je druhým zákonným zástupcem zmocněn k uzavření této smlouvy; 
    • souhlasí s účastí Dítěte ve všech aktivitách nabízených Poskytovatelem.
  5. Dítě bude navštěvovat Jesle podle harmonogramu, který oznámí Zástupce Poskytovateli písemnou formou při nástupu do Jeslí (dále jako „Harmonogram“).

III. Práva a povinnosti Poskytovatele

  1. Poskytovatel se zavazuje zajistit Zástupcům a Dítěti smluvené služby. 
  2. Rozsah služeb je dán Smlouvou a harmonogramem dle čl. II odst. 4 této Smlouvy, přičemž službami dle této Smlouvy se rozumí i veškeré změny rozsahu služeb realizované v průběhu trvání účinnosti této Smlouvy na základě písemných číslovaných dodatků k této Smlouvě, či případně písemných pokynů Zástupce akceptovaných písemně Poskytovatelem (dále jako „Pokyn“).
  3. Nástup Dítěte do Jeslí je sjednán na den uvedený ve formuláři Smlouvy.
  4. Poskytovatel se zavazuje dodržovat dietetické nároky Dítěte pouze v případě, že tyto nároky Dítěte jsou podloženy a potvrzeny lékařskou zprávou či jiným dokumentem stejného či podobného charakteru.
  5. Během pobytu v Jeslích zodpovídají za Dítě pověření spolupracovníci Poskytovatele.
  6. Poskytovatel uzavřel pojištění odpovědnosti ve výši 10 000 000 Kč. 
  7. Bude-li Dítě z Jeslí vyzvedávat či do Jeslí předávat (dále jako „Předání“) jiná osoba než Zástupce, je třeba tuto skutečnost písemně předem sdělit spolupracovníkům Poskytovatele s udáním jména pověřené osoby (dále jako „Pověřená osoba“, písemná informace o Pověřené osobě dále jako „Pověření“). Poskytovatel má právo ověřit totožnost Pověřené osoby, příp. odmítnout vydání Dítěte. Písemné pověření Pověřené osoby Zástupcem k vyzvednutí Dítěte je považováno za Pokyn a je platné pouze jednorázově, není-li v Pověření samotném uvedeno jinak.
  8. Poskytovatel není oprávněn vydat Dítě jiné osobě, či od jiné osoby Dítě převzít než Zástupci, či osobám Zástupcem písemně určeným – Pověřeným osobám.
  9. Pověření spolupracovníci Poskytovatele přebírají a odevzdávají Dítě Zástupci či Pověřené osobě v prostorách Jeslí. Součástí Předání dítěte je informace o průběhu péče o Dítě a jeho zdravotním stavu. Zástupce tímto výslovně prohlašuje, že souhlasí s předáním informací o průběhu péče o Dítě a jeho zdravotním stavu Pověřené osobě při Předání. Poskytovatel neodpovídá za nepředání informací Pověřenou osobou Zástupci.
  10. Poskytovatel není oprávněn podávat informace o pobytu, pokrocích, zdravotním stavu či jiné informace týkající se Dítěte jiným osobám než Zástupci, či Pověřeným osobám.
  11. Zástupce se zavazuje dodržovat otevírací dobu Jeslí. Je-li zapotřebí péče o Dítě mimo otevírací dobu Jeslí, účtuje Poskytovatel za každou započatou hodinu částku dle Ceníku služeb jako za neobjednané (nenaplánované) hlídání.
  12. Za bezpečnost Dítěte při cestě do Jeslí a z Jeslí odpovídá Zástupce.
  13. Je-li Zástupce či Pověřená osoba přítomna při akcích pořádaných Poskytovatelem, odpovídá za Dítě Zástupce.
  14. Informace o Dítěti se personál Jeslí zavazuje poskytnout pouze Zástupci, druhému rodiči a/nebo Pověřené osobě.

IV. Práva a povinnosti Zástupce

  1. Zástupce se zavazuje odebírat služby Poskytovatele (docházku Dítěte do Jeslí) v následujícím minimálním rozsahu:
    • dva celé dny v jednom kalendářním týdnu (pro odstranění veškerých pochybností účastníci této Smlouvy shodně prohlašují, že dvěma celými dny v jednom kalendářním týdnu se rozumí využití plné pracovní doby Jeslí od 7:30 do 17:30 hodin dvakrát v době od pondělí do pátku v jednom kalendářním týdnu); nebo
    • tři celá dopoledne v jednom kalendářním týdnu (pro odstranění veškerých pochybností účastníci této Smlouvy shodně prohlašují, že třemi celými dopoledni v jednom kalendářním týdnu se rozumí využití pracovní doby Jeslí od 7:30 do 12:30 hodin třikrát v době od pondělí do pátku v jednom kalendářním týdnu) (dále jako „Minimální rozsah docházky“). V případě odebrání menšího rozsahu docházky, než je Minimální rozsah docházky, zavazuje se Zástupce k úhradě za služby odpovídající Minimálnímu rozsahu docházky.
  1. Zástupce se zavazuje písemně oznámit Poskytovateli neprodleně jakoukoli změnu svých kontaktních údajů.
  2. Zástupce se zavazuje pravdivě a úplně informovat Poskytovatele o zdravotním stavu Dítěte a všech jiných důležitých skutečnostech, týkajících se či jinak souvisejících s pobytem a aktivitami Dítěte v Jeslích. Totéž platí v případě jakékoliv změny zdravotního stavu Dítěte.
  3. Zástupce se zavazuje zajistit vyzvednutí Dítěte z Jeslí nejpozději k okamžiku skončení trvání zvolené služby. V případě opožděného vyzvednutí Dítěte z Jeslí je Zástupce povinen Poskytovateli uhradit cenu za neobjednané (nenaplánované) hlídání dle Ceníku služeb za každou započatou hodinu tohoto neobjednaného (nenaplánovaného) hlídání. Cena je splatná s fakturou vystavenou za nejbližší měsíc po tomto neobjednaném (nenaplánovaném) hlídání.
  4. Zástupce souhlasí s předáním Dítěte, či poskytováním informací o Dítěti kterékoli z Pověřených osob, které Zástupce uvedl ve Formuláři smlouvy.
  5. Zástupce je kdykoli na vyzvání Poskytovatele povinen předložit jakékoliv dokumenty potřebné k řádnému poskytování Služeb a to v jejich aktuální a aktualizované verzi vydané nejdříve k datu výzvy Poskytovatele či k datu, které Poskytovatel ve své výzvě určí.
  6. Vyzve-li Poskytovatel Zástupce k vyzvednutí Dítěte z Jeslí kdykoli a z jakéhokoli důvodu, zavazuje se Zástupce Dítě z Jeslí vyzvednout bez zbytečného odkladu. V takovém případě je Zástupce povinen Poskytovateli uhradit cenu za neuskutečněné hodiny hlídání dle objednávky, bez ohledu na předčasné vyzvednutí Dítěte z Jeslí.
  7. Porušení povinností Zástupce dle tohoto článku představuje porušení této Smlouvy závažným způsobem.

V. Nemoc, nepřítomnost Dítěte v Jeslích

  1. Během trvání nemoci Dítěte (i rýma a kašel) není Dítěti pobyt v Jeslích umožněn. Poskytovatel si vyhrazuje právo vyloučit zjevně nemocné Dítě na přechodnou dobu z docházky do Jeslí.
  2. Zdravotní stav Dítěte a jeho aktuální schopnost účastnit se docházky do Jeslí posuzuje odpovědný zaměstnanec Poskytovatele. O dočasném vyloučení Dítěte z docházky do Jeslí dle ustanovení čl. V odst. 1 a 2 těchto VSP je Poskytovatelem sepsán záznam, na jehož kopii má Zástupce nárok.
  3. V případě zjištění existující nemoci v průběhu pobytu Dítěte v Jeslích, či projevů nově vzniklé nemoci, které se projeví v průběhu pobytu Dítěte v Jeslích, bude Zástupce kontaktován personálem Jeslí se žádostí o okamžitý odvoz Dítěte z Jeslí. Zástupce se zavazuje zajistit odvoz Dítěte z Jeslí bez zbytečného odkladu. V takovém případě je Zástupce povinen Poskytovateli uhradit cenu za neuskutečněné hodiny hlídání dle objednávky, bez ohledu na předčasné vyzvednutí Dítěte z Jeslí.
  4. Pro účely tohoto článku se za nemoc považuje i projev alergie či potravinové intolerance Dítěte, stresová reakce či projev psychické nepohody Dítěte, pokud tento projev či reakce znemožňuje další pobyt Dítěte v Jeslích, a to bez ohledu na to, zda tento projev alergie, potravinové intolerance či stresu byl či nebyl Zástupcem Poskytovateli předem oznámen.
  5. Onemocní-li Dítě či jeho rodinný příslušník nakažlivou chorobou, má Zástupce povinnost Poskytovatele neprodleně informovat. Poskytovatel si vyhrazuje právo vyloučit v takovém případě po konzultaci s lékařem na přechodnou dobu z docházky do Jeslí i Dítě, jež nejeví známky nemoci. Součástí zprávy o dočasném vyloučení Dítěte z důvodů uvedených v čl. V odst. 3 je i zpráva konzultujícího lékaře s doporučením.
  6. Zástupce je povinen předložit Poskytovateli kdykoli na vyžádání potvrzení o bezinfekčnosti Dítěte vydané ošetřujícím lékařem Dítěte.
  7. Zástupce je povinen předložit Poskytovateli po skončení nemoci Dítěte lékařskou zprávu. Bez předložení lékařské zprávy není Poskytovatel povinen dočasné vyloučení Dítěte z docházky do Jeslí ukončit.
  8. Poskytovatel není oprávněn podávat Dítěti léky ani vitaminové či jiné potravinové doplňky (dále jako „Léky“).

VI. Podmínky poskytování služeb

  1. Jesle jsou otevřeny v pracovní dny a to od 7:30 do 17:30 (dále jako „Otevírací doba“).
  2. Poskytovatel se zavazuje zajistit:
    • Odpovídající vedení a dohled
    • Rozvoj osobnosti Dítěte
    • Vzdělání Dítěte odpovídající věku a duševnímu a rozumovému vývoji Dítěte
    • Výuku jazyka na úrovni odpovídající věku a duševnímu a rozumovému vývoji Dítěte
    • Respektování individuality Dítěte
    • Rozvoj motoriky a pohybových schopností Dítěte

VII. Ceny služeb a platební podmínky

  1. Ceny poskytovaných služeb (dále i jako „Školné“) jsou uvedeny v Ceníku služeb Jeslí (dále jako „Ceník služeb“).
  2. Zástupce tímto prohlašuje, že se před uzavřením Smlouvy s aktuálním Ceníkem služeb seznámil.
  3. Poskytovatel si vyhrazuje právo přiměřeně změnit tyto VSP a Ceník služeb ve smyslu § 1752 odst. 1 ObčZ, zejména si vyhrazuje změnit ceny v případě změny nákladů, inflace a jiných ekonomických okolností. Tuto změnu sdělí Poskytovatel Členovi zasláním na e-mail Člena. Změna vstupuje v účinnost vždy k 1. 9., není-li určeno jinak, přičemž mezi oznámením Členovi a účinností změny musí uplynout minimálně 30 dnů. Pokud Člen se změnou VSP nebo Ceníku služeb nesouhlasí, může změnu ve lhůtě 30 dnů od oznámení odmítnout a smlouvu vypovědět s výpovědní dobou 1 měsíc. 
  4. V případě, že Zástupce Smlouvu nevypoví dle ustanovení čl. VII. odst. 3 této Smlouvy, nabývá změna Školného pro Zástupce účinnosti od 1.9. následujícího školního roku.
  5. Zástupce je povinen nejpozději při podpisu této Smlouvy uhradit Poskytovateli zálohu ve výši 5 000,-Kč (slovy pět tisíc korun českých, dále jako „Záloha“), která je zúčtovatelná proti poslední vystavené faktuře. V případě, že
    • tato Smlouva bude z jakéhokoli důvodu ukončena před zahájením docházky Dítěte do Jeslí; nebo
    • Dítě do Jeslí z jiného důvodu nenastoupí; nebo
    • bude docházka do Jeslí předčasně ukončena z jakéhokoli důvodu (zejména, nikoliv však výlučně z důvodu neadaptace dítěte na předškolní docházku) před završením prvního měsíce docházky dítěte do Jeslí dle Harmonogramu,

      bude Záloha, či její zbývající nevyčerpaná část použita na úhradu paušálních výdajů Poskytovatele souvisejících se zařazením Dítěte do docházky a s ukončením této Smlouvy a s ukončením docházky Dítěte do Jeslí.
  6. O tom, zda se dítě na docházku do Jeslí adaptovalo, či nikoli, rozhoduje Zástupce a/nebo Poskytovatel.
  7. Poskytovatel je oprávněn započíst Zálohu na jakoukoli splatnou fakturu či jinou pohledávku Poskytovatele vůči Zástupci. Zástupce je povinen v takovém případě Zálohu na výzvu Poskytovatele doplnit.
  8. Zástupce hradí Školné měsíčně dopředu na základě objednaných hodin faktury vystavené Poskytovatelem. Faktura bude Poskytovatelem doručena Zástupci kterýmkoli z níže uvedených způsobů:
    • e-mailem na e-mailovou adresu Zástupce uvedenou ve formuláři smlouvy, či jinou emailovou adresu určenou písemně Zástupcem; nebo
    • osobním předáním proti podpisu Zástupce. Poskytovatel je oprávněn předat Fakturu i Pověřené osobě.
  1. Faktura je považována za doručenou okamžikem odeslání na e-mailovou adresu Zástupce, nebo okamžikem písemného potvrzení převzetí faktury Zástupcem či Pověřenou osobou, nebo okamžikem, kdy Zástupce či Pověřená osoba odmítne fakturu převzít.
  2. V případě, že se e-mailová adresa určená Zástupcem ukáže jako nefunkční, či že fakturu nebude možné z jakéhokoli důvodu doručit na e-mailovou adresu určenou Zástupcem, zavazuje se Zástupce sdělit Poskytovateli novou funkční adresu či odstranit nefunkčnost e-mailové adresy stávající ve lhůtě 3 dnů od obdržení informace o tom, že fakturu se nepodařilo na stávající emailovou adresu doručit. Nebude-li tato lhůta dodržena, považuje se faktura za doručenou dnem prvního pokusu o odeslání faktury na stávající e-mailovou adresu Zástupce.
  3. Faktura je vystavena bez zbytečného odkladu po doručení objednávky hodin (služeb) Poskytovateli a splatná nejpozději 14. dne v měsíci, ve kterém je objednávka hodin (služeb) učiněna.
  4. V případě prodlení s úhradou Školného:
    • má Poskytovatel právo pozastavit poskytování služby do doby úhrady faktury.
    • Poskytuje-li i nadále Poskytovatel služby, hradí Zástupce službu dle Ceníku služeb jako neplánované (neobjednané) hlídání.
  1. V případě prodlení s úhradou Školného či jakéhokoliv příslušenství včetně smluvních pokut se Zástupce zavazuje uhradit Poskytovatel úrok z prodlení ve výši 0,05% dlužné částky za každý započatý den prodlení.
  2. Řádným uhrazením faktury se rozumí připsání částky uvedené na faktuře ve prospěch bankovního účtu Poskytovatele uvedeného ve formuláři Smlouvy, v datu splatnosti uvedeném na faktuře.
  3. V případě neobjednaného (nenaplánovaného) hlídání hradí Zástupce cenu dle Ceníku služeb za neobjednané (nenaplánované) hlídání.
  4. V případě pozdního odchodu Dítěte z Jeslí, pozdního příchodu Dítěte do Jeslí, hlídání po Otevírací době hradí Zástupce cenu dle Ceníku Služeb za neobjednané (neplánované) hlídání.
  5. V případě přerušení docházky Dítěte do Jeslí v polovině naplánovaného měsíce je Zástupce povinen uhradit Poskytovateli cenu služeb za celý naplánovaný měsíc.
  1. Přerušení docházky:
    • V případě přerušení docházky Dítěte do Jeslí v období od 1.9. do 30.6. včetně, zavazuje se Zástupce uhradit Poskytovateli částku odpovídající průměrné měsíční ceně služeb hrazené Zástupcem za každý započatý měsíc, po který je docházka Dítěte do Jeslí přerušena.
    • V případě přerušení docházky Dítěte do Jeslí v období od 1.7. do 31.8. včetně, zavazuje se Zástupce uhradit Poskytovateli částku odpovídající 65 % průměrné měsíční ceny služeb hrazené Zástupcem za každý započatý měsíc, po který je docházka Dítěte do Jeslí přerušena.
    • V případě přerušení docházky Dítěte do Jeslí po dobu běhu výpovědní doby dle čl. VIII odst. 2 písm. b) těchto VSP zavazuje se Zástupce uhradit Poskytovateli částku odpovídající průměrné měsíční ceně služeb hrazené Zástupcem za každý započatý měsíc, po který je docházka Dítěte do Jeslí přerušena.
    • V případě přerušení docházky Dítěte do Jeslí z důvodu vyšší moci, zavazuje se Zástupce uhradit Poskytovateli částku odpovídající 50 % průměrné měsíční ceny služeb hrazené Zástupcem za každý započatý měsíc, po který je docházka dítěte do Jeslí přerušena.
      • Za vyšší moc se považuje zejména, nikoli však výlučně, uzavření Jeslí z důvodu nařízení státu, karantény, výluky, přerušení poskytování služeb Jeslím (odstávka vody, tepla atd.), hygienických důvodů, stávky, ozbrojeného konfliktu atd. Za vyšší moc se nepovažuje zejména onemocnění či karanténa Dítěte, či členů rodiny a blízkých Dítěte. Nemoc či karanténa Dítěte či členů rodiny a blízkých Dítěte se při přerušení docházky Dítěte do Jeslí vždy řídí ustanovením čl. VII odst. 18 písm. a) nebo písm. b) těchto VSP.
  1. Za přerušení docházky Dítěte do Jeslí se považuje nesplnění rozsahu hodin dle Harmonogramu předem ohlášeného Poskytovateli Zástupcem z jakéhokoli důvodu a to tak, že Dítě skutečně vyčerpá menší rozsah hodin, než je rozsah předem ohlášený v Harmonogramu.
  2. Za průměrnou měsíční cenu služeb hrazenou Zástupcem je považován aritmetický průměr z faktur vystavených na jméno Zástupce za posledních dvanáct (12) bezprostředně předcházejících kalendářních měsíců. Nenavštěvovalo-li Dítě před přerušením docházky Jesle po dobu dvanácti (12) bezprostředně po sobě jdoucích kalendářních měsíců, je průměrná měsíční cena služeb vypočtena z jakýchkoli předchozích dvanácti (12) kalendářních měsíců. Nenavštěvovalo-li Dítě před přerušením docházky Jesle po dobu dvanácti (12) měsíců, je průměrná měsíční cena služeb vypočtena ze všech měsíců, po které Dítě Jesle navštěvovalo.

VIII. Trvání a ukončení Smlouvy

  1. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 
  2. Smlouvu lze ukončit:
    • písemnou dohodou smluvních stran;
    • výpovědí kterékoli ze smluvních stran bez udání důvodu s dvou měsíční výpovědní lhůtou, přičemž výpovědní lhůta začíná běžet následujícím dnem po dni, kdy byla výpověď doručena smluvní straně;
    • rozhodnutím Poskytovatele o vyloučení Dítěte z docházky do Jeslí z důvodu neadaptace Dítěte na docházku do Jeslí;
    • odstoupením od Smlouvy ze strany Poskytovatele v případech hrubého porušení Smlouvy ze strany Zástupce. Za hrubé porušení Smlouvy ze strany Zástupce je považováno zejména, nikoliv však výlučně:
      • porušení kterékoli povinnosti Zástupce uvedené v čl. IV. těchto VSP;
      • prodlení Zástupce s úhradou Školného, či jakéhokoliv příslušenství včetně smluvních pokut po dobu delší než 30 kalendářních dnů;
      • porušení čl. III odst. 4 těchto VOP ze strany Zástupce;
      • porušení informační povinnosti Zástupce dle čl. V. odst. 5 těchto VSP
      • opakované, tzn. nejméně třikrát v průběhu 6 (šesti) měsíců, vyloučení Dítěte z docházky do Jeslí z jakéhokoli důvodu.
      • nesložení či nedoplnění Zálohy dle čl. VII. odst. 6 a 8 těchto VSP ani na výzvu Poskytovatele

        Odstoupení od Smlouvy nabývá účinnosti dnem doručení odstoupení od Smlouvy Zástupci.
    • výpovědí Člena pro zvýšení ceny služeb Poskytovatelem podle čl. VII odst. 3. 
  3. V případě úhrady ceny služeb Poskytovatele na delší časové období dopředu (zálohové hrazení služeb) bude při předčasném ukončení Smlouvy z jakéhokoli důvodu Zástupci vrácena částka zbývající po započtení této zálohové úhrady na všechny splatné faktury, úroky z prodlení, smluvní pokuty a odůvodněné mimořádné náklady Poskytovatele související s předčasným ukončením Smlouvy.

IX. Platby a úroky z prodlení

  1. V případě, že jakákoliv platba či její část nebude uhrazena ve splatnosti, bude Zástupci účtován úrok z prodlení v zákonné výši. 
  2. V případě jakékoliv úhrady jakékoliv částky Zástupcem Poskytovateli, je Poskytovatel oprávněn účtovat tuto úhradu nejdříve na dlužné úroky z prodlení, dále na jakékoli další závazky Zástupce vůči Poskytovateli, a teprve v poslední řadě na nejstarší dlužné Školné.
  3. Zástupce není oprávněn započítávat jakékoli své pohledávky za Poskytovatelem vůči svým závazkům vůči Poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn při prodlení Zástupce s úhradou závazku Zástupce vůči Poskytovateli delším než 90 dní, tuto pohledávku prodat.
  4. Zástupce není oprávněn žádnou svou pohledávku vůči Poskytovateli prodat.

X. Závěrečná ustanovení

  1. Smlouva se řídí právním řádem České republiky.
  2. Všechny spory vzniklé ze smluv, na které se použijí tyto VSP, budou s konečnou platností řešeny obecnými soudy České republiky.
  3. Tyto VSP jsou účinné od 20.1.2024

Ceník pro smlouvu o poskytování péče o dítě člena spolku 

Jednotné sazby pro poskytování péče. 

  1. Pravidelné hlídání v Jeslích
Do 12 měsíců věku
Dnů v týdnucelý dendopoledne
526 300 CZK20 400 CZK
423 200 CZK18 000 CZK
318 900 CZK14 700 CZK
213 700 CZK
Od 1 roku
Dnů v týdnucelý dendopoledne
522 000 CZK17 000 CZK
419 300 CZK15 000 CZK
315 800 CZK12 200 CZK
211 400 CZK

Při platbě za celé pololetí září–leden nebo únor–srpen: 4% sleva na školném. Od jednoho roku věku je účtována denní sazba za celodenní stravné 143 Kč a 117 Kč za stravné dopoledního hlídání.

  1. Neobjednané (nenaplánované) hlídání
    • 275Kč za každou započatou hodinu. Cena je splatná s fakturou vystavenou za nejbližší měsíc po neobjednaném (nenaplánovaném) hlídání.
  2. Individuální hlídání mimo provozovnu a provozní dobu
    • 275Kč za každou započatou hodinu hlídání. Cena je splatná s fakturou vystavenou za nejbližší měsíc po hlídání.
    • 330Kč za každou započatou hodinu hlídání a domácích prací. Cena je splatná s fakturou vystavenou za nejbližší měsíc po hlídání.
    • V případě ukončení hlídání mezi 0:00 až 7:00 je Člen povinen proplatit dopravu zaměstnance do místa bydliště.
  3. V případě péče o dítě do 1 roku věku, je účtovaná sazba pravidelného hlídání navýšena o 20 % pro pokrytí dodatečných nákladů. Pro účely výpočtu ceny hlídání je rozhodný věk dítěte k prvnímu dni v kalendářním měsíci, za který je účtováno.

Tento Ceník je platný od 19.2.2024